Obchodní podmínky

Semináře

Přihlášení na seminář

Přihlášky přijímáme písemnou formou prostřednictvím emailu (odpověď na pozvánku), vyplněním přihlášky (lze stáhnout v dokumentech ke stažení) nebo telefonicky. Přijetí přihlášky potvrzujeme zpravidla do tří dnů formou emailu. Přihláška je závazná. Odesláním přihlášky souhlasíte s těmito obchodními podmínkami.

Odhlášení ze semináře

Odhlášení z termínu přijímáme pouze písemně nebo formou emailu, nejpozději však 2 dny před konáním semináře. Pokud se účastník neodhlásí ve výše uvedené lhůtě nebo se na seminář nedostaví bez předchozí omluvy, účastnický poplatek se nevrací.  

Zrušení semináře nebo jeho změny z naší strany

Vyhrazujeme si plné právo na zrušení semináře, změnu místa jeho konání, popřípadě změnu lektora z organizačních důvodů. O veškerých změnách budete předem informováni telefonicky nebo emailem. Pokud je seminář zrušen z organizačních důvodů, vracíme účastnický poplatek v plné výši do dvou týdnů od zrušení, a to se stejným variabilním symbolem a poznámkou „VRATKA“.

Organizace seminářů

Prezence účastníků začíná vždy 30 minut před samotným zahájením semináře. Semináře, pokud není uvedeno jinak, začínají vždy v 9:00. Doba ukončení semináře je obvykle uvedena na pozvánce a je orientační. Závisí na výkladu a dotazech. Většina našich seminářů je vedena jako konzultační, to znamená, že se na místě řeší příklady z Vaší praxe.
Občerstvení v průběhu semináře je zajištěno. Obvykle káva nebo čaj, minerálky a větší „svačina“ dle místa konání (chlebíčky, bageta, housky…)

Platba a fakturace

Účastnický poplatek je možno uhradit bezhotovostně na účet č. 670100-2209949988/6210 MBank, popřípadě hotově na místě v den konání semináře. Variabilní symbol platby je uveden buď v pozvánce na seminář nebo u popisu semináře na stránkách economicon-press.cz.
Do přihlášky vždy uvádějte způsob platby, který využijete. Fakturu klient obdrží při prezentaci v den konání semináře, pokud si nevyžádá jinak. Faktura je vystavena na fakturační adresu, kterou klienti vyplňují v přihlášce. 

Objednávky publikací

Publikace je možno objednat písemně na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. . Do objednávky uvádějte názvy publikací, počet kusů, fakturační adresu a odpovědného pracovníka. Je možné také vyplnit objednávku, kterou si můžete stáhnout v materiálech ke stažení. Objednávka je obvykle vyřízena do 5 pracovních dnů.
K publikacím je účtován poštovné a balné, které v současné době činí:   
Na fakturu (faktura je přiložena k balíku s publikacemi): 80,- Kč
Dobírka: 100,- Kč
Platby za objednávky publikací jsou na základě vystavených faktur, které jsou přibalovány do jednotlivých balíků s knihami, jako VS se uvádí číslo faktury. V případě objednávky na dobírku platíte uvedenou částku na poště, faktura s touto částkou je také přibalena v balíku.